In de maand april hebben we weer twee mooie en gezellige activiteiten mogen organiseren.
Op Witte Donderdag hebben we samen met de jongeren naar The Passion gekeken. Het was een fijne avond, waarbij we samen hebben genoten en er een gezellige sfeer hing.
Op 10 april hebben we met elkaar gegeten. De jongeren hebben de tafel leuk en sfeervol gedekt en samen hebben we pannenkoeken gebakken. Als toetje was er heerlijke appel crumble. Tijdens het eten hebben we met behulp van een kletspot mooie en open gesprekken met elkaar gevoerd.
Het waren waardevolle en gezellige momenten samen!